Waar kan ik u bij helpen?

Storing op de website van keuzeprijzen verholpen

Wegens een storing op de website van onze keuzeprijzen was het even niet mogelijk om uw prijs te bestellen. Sinds maandag 10 april zijn de websites van onze keuzeprijzen weer bereikbaar. 

Probeert u de prijs te bestellen via de e-mail die u van ons heeft gehad? Mogelijk ziet u nog dat er een storing is. U kunt dit oplossen door uw cookies te wissen in uw internetbrowser. Gebruik hiervoor de toetsen 'Ctrl' en 'F5'. Daarna kunt u uw prijs bestellen.

Heeft u uw prijs al besteld? Dan duurt het nog vier weken voordat u uw prijs ontvangt.

Onze excuses voor het ongemak.

Was dit het antwoord op uw vraag?

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Ik wil meer informatie over het Dagje uit naar keuze
Hoe kan ik één of meer loten opzeggen?
Heb ik deze maand een prijs gewonnen?
Ik wil meer informatie over de Prijs naar keuze
Trekpleister trakteert samen met de VriendenLoterij